mohon kemaafan…

Bismillahirrahmanirrahim…

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera. Saya sebagai tuan punya blog duacongkak ingin mohon jutaan ampun dan maaf setelah sekian lama tidak update atau memperdulikan blog ini.

Sekian lama saya tidak buka blog ini dan tidak dapat membukanya kerana password terlupa dan kini baru dapat buka semula. Saya dapati banyak komen komen yang diterima dan sekali lagi saya pohon kemaafan kerana tidak dapat menjawabnya. Pasti tuan tuan dan puan puan terasa seperti saya tidak ambil peduli.

Bagi yang telah memberi komen saya ucapkan berbanyak terima kasih begitu juga bagi yang sering mengunjungi blog saya. Dengan berbesar hati saya ucapkan jutaan terima kasih. Mungkin ramai yang kecewa dengan saya dan dengan hati terbuka saya terima seadanya serta sekali lagi mohon kemaafan.

Saya tidak mahu ulas panjang dan saya sekali lagi mahu ucapkan berbanyak terima kasih kerana masih ramai yang sudi kunjungi blog ini. Untuk makluman semua, apa yang saya tampilkan dalam blog ini hanyalah sekadar suka suka dan menerbitkan apa yang ada atau menjadi milik saya.

Terima kasih semua.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s