cuti panjang

Mohon maaf kepada semua pembaca.

Assalamualaikum salam sejahtera kepada semua pembaca dan pelayar blog duacongkak yang setia, saya menyusun jari sepuluh mohon ampun dan maaf kerana sekian lama tidak aktif dalam blog ini. Bukan kerana menyepi disebabkan tidak mahu buat kiriman baru tapi ada sedikit masalah beberapa minggu ini.

Pada 18/03/2014

Untuk makluman semua, pada tarikh tersebut saya bercuti dan balik ke kampung halaman. Secara kebetulan beberapa hari sebelum itu PC rosak tidak berfungsi dan dipercayai disebabkan oleh modemnya. Disebabkan itulah blog saya menyepi.

Kini iaitu mulai hari ini 31/03/2014, PC sudah boleh beroperasi setelah dibaiki dan mungkin saya akan aktifkan semula blog ini untuk para pembaca dengan apa yang saya ada sebagai perkongsian maklumat tentang apa sahaja koleksi yang hendak diterbitkan. Keutamaan sudah pasti pada syiling error atau pun variety yang bakal diterbitkan nanti. 

InsyaAllah

Apa pun harap bersabar semua.

Tinggalkan Jawapan

