lagi 50sen 2002

Rim CUD Error 2002

Kalau dulu pernah dikeluarkan dalam blog ini dengan siri Rim CUD Error untuk syiling 50sen 2002, tapi kali ini dikeluarkan lagi siri yang sama pada tahun yang sama tapi sedikit berbeza. Mungkin jika hendak mencari semula linknya agak jauh kerana terbitannya sekitar tahun 2011 dan 2012 ( kilk disini dan disini )

DSC_0656a

Cuba lihat gambar syiling dibawah yang kita dapat lihat keadaan Rim CUD yang dimaksudkan, sebelum ini duacongkak terbitkan hanya terdapat satu CUD tapi kali ini keadaan CUD ada dua pada kedudukan seperti arah jam 10.05. Keadaan CUD seperti ini amat jarang ditemui dua tempat berasingan pada satu permukaan syiling. Mujur ianya muncul dan sekurang kurangnya dapat dikongsikan disini.

DSC_0655a

Gambar bawah ini menunjukkan kedudukan CUD pada rim syiling 50sen 2002 sebagai mana ditanda dalam kotak dan ditunjukkan anak panah.

DSC_0655a1

Keratan gambar Rim CUD Error yang sekadar untuk menambahkan lagi gambar dalam blog.

DSC_0655a2

Dengan apa yang duacongkak temui ini dan dipamirkan dalam blog, dapatlah kiranya rakan rakan yang sama hobi atau sama minat untuk memiliki, bolehlah tumpukan pada setiap syiling 50sen keluaran 2002. Selain boleh kita temui Rim CUD Error, kita juga berpeluang untuk dapatkan siri BIG ‘ O ‘ dan juga siri TDR yang sememangnya jarang jumpa atas sebab ianya kurang diedaran atau pun sudah banyak disimpan oleh peminatnya.

Twice Rim CUD Error duacongkak

apa pun layan dulu…

TQVM

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s