Salam Aidil Fitri

Salam Aidil Fitri,

 

Salam bahagia salam sejahtera, kepada Umat Islam kaum Muslimin semua, sebulan sudah kita berpuasa, kini tiba menyambut hari raya, tangan dihulur maaf dipinta, sebagai tanda ikatan setia, tidak kira tua atau pun muda, mari bersama kita meraikannya.
Walau pun jauh walau pun dekat, serumpun umat kita muafakat, jangan ada yang berniat jahat, semua bersatu teguhkan umat, dihari bahagia membawa berkat, demi kehidupan dunia dan akhirat.

Kepada pengunjung yang budiman, jutaan terima kasih saya ucapkan, setelah sudi membaca semua tulisan, pada setiap apa yang diterbitkan, sekiranya ada sebarang kesalahan, dalam tulisan yang telah dicoretkan, sedia menerima sebarang teguran, mana yang baik jadikan ikutan, dan yang buruk pula jadikan sempadan, ada antaranya mungkin tak sehaluan, janganlah berperangsangka yang bukan bukan, tetapkan hati didalam iman.

Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri kepada semua yang mengenali diri, tidak lupa juga kepada mereka mereka yang sekadar kenal nama tapi tidak pernah bersua muka. Sesungguhnya diri duacongkak lebih ramai yang mengenali nama tapi tidak mengenali orangnya dan begitulah sebaliknya. Walau dimana saja dan bagai mana keadaannya, duacongkak tetap menyusun jari memohon kemaafan mewakili diri dan juga seisi keluarga. Semoga dilain masa dan ketikanya blog duacongkak akan kembali ceria selepaskita berhari raya.

# Kali ini duacongkak dapat bercuti dan akan kembali ke Kampung halaman di Taiping Perak dan juga Yan Kedah iaitu kampung halaman isteri tersayang. Kesempatan ini juga mungkin duacongkak akan berjumpa beberapa kenalan blog dan juga muka buku selain sanak saudara. #

Wassalam…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s