Cawan Pepsi

Sepasang cawan pepsi dengan bintang bolasepak.

Sepasang cawan pepsi dengan bintang bolasepak ini diperolehi secara berasingan dari dua tempat yang berbeza. Kedua duanya adalah sama, satu diperolehi dari sebuah kedai pengedar minuman botol dan tin dan satu lagi diperolehi di kedai menjual barang barang terpakai yang terdapat di Pontian.

Setiap hari minggu terpaksa berebut rebut dengan orang ramai yang menantikan pembukaan barang terpakai yang dibawa masuk dari seberang tambak. Tidak mudah untuk kita mendapatkan barangan yang kita kehendaki dan tidak semestinya barang yang dicari dibawa bersama kerana, tokey kedai tersebut lebih mengutamakan peralatan mesin serta barangan elektrik. Pinggan mangkuk hanya sampingan saja yang mungkin untuk buat duit jajan atau duit minyak saja. Dalam sebulan mungkin ada satu atau dua jenis barang yang diperolehi untuk jadikan koleksi. Sebab ramai juga kolektor lain yang turut sama mahukan apa yang duacongkak cari. Ada kalanya hampa kerana diambil orang terlebih dulu…kita hanya putih mata saja.

 

Apa yang menarik pada cawan ini hanyalah bintang bolesepak Brazil penuh aksi dan jenama Pepsi menjadi pilihan. Untuk makluman duacongkak tidak gemar minum airnya…hehhee….jangan marah…

Apa pun simpannnnn…dulu.

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s